Poznaj nasz wspaniały obiekt

Zarezerwuj wypoczynek nad morzem na naszej stronie.

Regulamin hotelowy

Prosimy o przestrzeganie poniższego regulaminu Resortu. Dokument określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Resortu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty rejestracyjnej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji, wpłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Resorcie. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki

Regulamin Pobytu w Resort Mariner

Prosimy o przestrzeganie poniższego regulaminu. Dokument określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Resort Mariner w Krynicy Morskiej i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez:
  • podpisanie karty rejestracyjnej,
  • dokonanie rezerwacji,
  • wpłatę zaliczki lub całości należności za pobyt.
Dokonując powyższych czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się z treścią i akceptuje niniejszy regulamin. Regulamin dotyczy wszystkich Gości przebywających na terenie Resort Mariner. Jest dostępny do wglądu w każdym pokoju Resortu oraz w recepcji.

§1. Doba i przedłużenie pobytu

  • Pokój w Resort Mariner wynajmowany jest na doby.
  • Doba w Resort Mariner trwa od godz. 15:00 do godz. 11:00 dnia następnego.
  • Życzenie przedłużenia pobytu należy zgłosić w recepcji do godz. 10:00.
  • Możliwość przedłużenia zależy od dostępności pokoi.
Koszty przedłużenia pobytu:
  • do godz. 15:00 – 50% ceny doby,
  • od 15:00 do 19:00 – 70% ceny doby,
  • po 19:00 – 100% ceny doby.
  • Opóźnione wymeldowanie bez zgłoszenia – opłata 100 zł za każdą rozpoczętą godzinę.

§2. Obowiązki Resortu i Gościa

Resort zapewnia:
  • spokojny i bezpieczny pobyt,
  • ochronę danych Gościa,
  • profesjonalną obsługę,
  • sprzątanie i serwisowanie pokoju zgodnie z harmonogramem lub na życzenie Gościa.
Gość zobowiązany jest do:
  • przestrzegania regulaminu,
  • zgłaszania szkód niezwłocznie po ich stwierdzeniu,
  • nieprzekazywania pokoju osobom trzecim,
  • dbania o wyposażenie pokoju i części wspólnych.

§3. Zasady dotyczące dzieci

  • Dzieci do 4. roku życia – pobyt bezpłatny (jedno dziecko śpiące z rodzicami).
  • Drugie i każde kolejne dziecko – opłata jak za dostawkę.
  • Zabrudzenia i szkody spowodowane przez dzieci są rozliczane zgodnie z taryfikatorem.

§4. Zwierzęta

  • Zwierzęta są akceptowane za dodatkową opłatą (max. 2 w pokoju).
  • Gość odpowiada za nadzór nad zwierzęciem i usuwanie nieczystości.
  • Zwierzęta nie mogą przebywać w restauracji, SPA i salach konferencyjnych (z wyjątkiem psów przewodników).
  • Wymagane okazanie aktualnej książeczki szczepień.
  • Szkody i zabrudzenia rozliczane są zgodnie z taryfikatorem.

§5. Zakazy i odpowiedzialność

  • Cisza nocna obowiązuje od 22:00 do 7:00.
  • Zakaz palenia tytoniu poza miejscami wyznaczonymi – kara 300 zł.
  • Zakaz używania urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju (grzałki, żelazka itp.).
  • Zakaz wynoszenia mebli na balkony i tarasy.
  • Zakaz sprzedaży obnośnej, akwizycji, hazardu.

§6. Odpowiedzialność za szkody i taryfikator

Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody i trwałe zabrudzenia. Resort Mariner zastrzega sobie prawo do:
  • obciążenia karty kredytowej po wyjeździe,
  • pobrania depozytu lub numeru karty jako zabezpieczenia,
  • indywidualnej wyceny szkód.
Taryfikator szkód:
Rodzaj szkody lub usługi Opłata netto
Zabrudzenie tapicerki krzesła/fotela 400 zł
Zabrudzenie materaca (mocz, krew) 600 zł
Uszkodzenie gniazdka, lampki 300 zł
Zerwanie zasłon, karniszy 500 zł
Malowanie zabrudzonej ściany od 250 zł
Uszkodzenie mebli od 800 zł
Pranie sofy/narożnika 800 zł
Zabrudzenie pościeli nieusuwalne 300 zł
Uszkodzenie pilota TV/Klima 300 zł
Ozonowanie pokoju po paleniu 600 zł
Sprzątanie po zwierzęciu od 400 zł
Pobyt zwierzęcia bez zgody 1 000 zł
Ręcznik zabrudzony makijażem/olejem 50 zł (mały), 100 zł (duży)
Zgubiona karta do pokoju  50 zł

§7. Rezygnacje i odpowiedzialność Resortu Mariner

  • Rezygnacja ze skróconego pobytu – bez zwrotu kosztów.
  • Przedmioty wartościowe należy deponować w recepcji – w przeciwnym razie Resort nie ponosi odpowiedzialności.
  • Rzeczy pozostawione w pokoju będą przechowywane przez 3 miesiące lub odesłane na koszt Gościa.

§8. Dane osobowe

Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez: Eldova Sp. z o.o., ul. Piwna 36/39, 80-831 Gdańsk, KRS 0000331978, NIP 6711777648, REGON 320681848 – w celu realizacji usług Resortu, kontaktu oraz roszczeń. Gość ma prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania.

§9. Reklamacje

  • Reklamacje należy zgłaszać w recepcji niezwłocznie po zauważeniu uchybień.
  • Resort Mariner rozpatrzy reklamację w możliwie najkrótszym terminie.
Dziękujemy za przestrzeganie zasad – życzymy udanego pobytu!