Prosimy o przestrzeganie poniższego regulaminu Resortu. Dokument określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Resortu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty rejestracyjnej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji, wpłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Resorcie. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki
Regulamin Pobytu w Resort Mariner
Prosimy o przestrzeganie poniższego regulaminu. Dokument określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Resort Mariner w Krynicy Morskiej i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez:- podpisanie karty rejestracyjnej,
- dokonanie rezerwacji,
- wpłatę zaliczki lub całości należności za pobyt.
§1. Doba i przedłużenie pobytu
- Pokój w Resort Mariner wynajmowany jest na doby.
- Doba w Resort Mariner trwa od godz. 15:00 do godz. 11:00 dnia następnego.
- Życzenie przedłużenia pobytu należy zgłosić w recepcji do godz. 10:00.
- Możliwość przedłużenia zależy od dostępności pokoi.
- do godz. 15:00 – 50% ceny doby,
- od 15:00 do 19:00 – 70% ceny doby,
- po 19:00 – 100% ceny doby.
- Opóźnione wymeldowanie bez zgłoszenia – opłata 100 zł za każdą rozpoczętą godzinę.
§2. Obowiązki Resortu i Gościa
Resort zapewnia:- spokojny i bezpieczny pobyt,
- ochronę danych Gościa,
- profesjonalną obsługę,
- sprzątanie i serwisowanie pokoju zgodnie z harmonogramem lub na życzenie Gościa.
- przestrzegania regulaminu,
- zgłaszania szkód niezwłocznie po ich stwierdzeniu,
- nieprzekazywania pokoju osobom trzecim,
- dbania o wyposażenie pokoju i części wspólnych.
§3. Zasady dotyczące dzieci
- Dzieci do 4. roku życia – pobyt bezpłatny (jedno dziecko śpiące z rodzicami).
- Drugie i każde kolejne dziecko – opłata jak za dostawkę.
- Zabrudzenia i szkody spowodowane przez dzieci są rozliczane zgodnie z taryfikatorem.
§4. Zwierzęta
- Zwierzęta są akceptowane za dodatkową opłatą (max. 2 w pokoju).
- Gość odpowiada za nadzór nad zwierzęciem i usuwanie nieczystości.
- Zwierzęta nie mogą przebywać w restauracji, SPA i salach konferencyjnych (z wyjątkiem psów przewodników).
- Wymagane okazanie aktualnej książeczki szczepień.
- Szkody i zabrudzenia rozliczane są zgodnie z taryfikatorem.
§5. Zakazy i odpowiedzialność
- Cisza nocna obowiązuje od 22:00 do 7:00.
- Zakaz palenia tytoniu poza miejscami wyznaczonymi – kara 300 zł.
- Zakaz używania urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju (grzałki, żelazka itp.).
- Zakaz wynoszenia mebli na balkony i tarasy.
- Zakaz sprzedaży obnośnej, akwizycji, hazardu.
§6. Odpowiedzialność za szkody i taryfikator
Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody i trwałe zabrudzenia. Resort Mariner zastrzega sobie prawo do:- obciążenia karty kredytowej po wyjeździe,
- pobrania depozytu lub numeru karty jako zabezpieczenia,
- indywidualnej wyceny szkód.
Rodzaj szkody lub usługi | Opłata netto |
---|---|
Zabrudzenie tapicerki krzesła/fotela | 400 zł |
Zabrudzenie materaca (mocz, krew) | 600 zł |
Uszkodzenie gniazdka, lampki | 300 zł |
Zerwanie zasłon, karniszy | 500 zł |
Malowanie zabrudzonej ściany | od 250 zł |
Uszkodzenie mebli | od 800 zł |
Pranie sofy/narożnika | 800 zł |
Zabrudzenie pościeli nieusuwalne | 300 zł |
Uszkodzenie pilota TV/Klima | 300 zł |
Ozonowanie pokoju po paleniu | 600 zł |
Sprzątanie po zwierzęciu | od 400 zł |
Pobyt zwierzęcia bez zgody | 1 000 zł |
Ręcznik zabrudzony makijażem/olejem | 50 zł (mały), 100 zł (duży) |
Zgubiona karta do pokoju | 50 zł |
§7. Rezygnacje i odpowiedzialność Resortu Mariner
- Rezygnacja ze skróconego pobytu – bez zwrotu kosztów.
- Przedmioty wartościowe należy deponować w recepcji – w przeciwnym razie Resort nie ponosi odpowiedzialności.
- Rzeczy pozostawione w pokoju będą przechowywane przez 3 miesiące lub odesłane na koszt Gościa.
§8. Dane osobowe
Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez: Eldova Sp. z o.o., ul. Piwna 36/39, 80-831 Gdańsk, KRS 0000331978, NIP 6711777648, REGON 320681848 – w celu realizacji usług Resortu, kontaktu oraz roszczeń. Gość ma prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania.§9. Reklamacje
- Reklamacje należy zgłaszać w recepcji niezwłocznie po zauważeniu uchybień.
- Resort Mariner rozpatrzy reklamację w możliwie najkrótszym terminie.